lørdag 26. september 2009

Nytt prosjekt på pinnene

DSC_4336DSC_4338 Nå har de supersøte nøstene med Silke Alpacca ligget i kurven og ventet lenge. Og jeg har ventet lenge på å starte på en helt grå jakke til Go’gutten, –hadde sagt til meg sjøl at jeg MÅTTE gjøre ferdig stripe-genseren til Go’gutten først, og den skal forhåpentligvis være på på barnehagebildet som tas til uka. Godt jeg ble ferdig i tide!! Og jeg er glad denne jakka skal være ensfarget, det ble så mange tråder å feste på den forrige genseren! -puh-

Jeg startet på jakka i går kveld. I dag har det vært en superfin høstdag med varm sol, strikketøyet var selvskreven da det var te og frukt på benken utenfor huset vårt i formiddag.DSC_4354

Nå skal jeg straks på jobb…

HA EI RIKTIG GOD HELG & NYT DEN FINE HØSTDAGEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar