mandag 19. oktober 2009

Årets julemagasin

Hvert år er det så koselig å kjøpe julemagasinene som kommer i butikk-hyllene, synes jeg. Og i løpet av de siste ukene har de blitt med meg hjem fra butikken, ett etter ett som jeg har sett de.

DSC_4488

Og nå ligger de under stuebordet til inspirasjon og glede! Jula er så full av tradisjoner som det er koselig å holde fast ved, men det er også gøy med nye idéer til innpakning, julekort, hjemmelagde gaver og nydelig konfekt jeg har lyst til å lage, men som jeg aldri får tid til å lage! I fjor ble husets julekort laget etter inspirasjon fra et julemagasin blandet med egen fantasi. Og jeg laget blant annet fingervanter og lue fra oppskrift fra bladet. Nå kom jeg plutselig på at det er en lue fra fjorårets blad jeg har lyst til å strikke til 3-åringen, - døgnet skulle definitivt hatt flere timer! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar