onsdag 28. oktober 2009

Noro-garnet mitt ble til…

DSC_4545

Et skjørt/tubekjole?

DSC_4547

Lue?

DSC_4548

Ponsjo?

DSC_4541

Neida, det ble en hals til meg selv. Nydelige farger, og mykt og godt garn. Nå kan vinteren komme, gleder meg til å kunne bruke den.

Jeg har ikke fulgt mønsteret med tanke på pinnestørrelse og antall masker, jeg hadde jo ikke riktig garn i fht det, men jeg syns mønsteret var fint, selv om det ikke kommer så godt fram når jeg har brukt flerfarge garn. Jeg brukte rundpinne nr 4, og la opp 96 masker, det passer godt rundt halsen min.

DSC_4544

Dette er mitt første møte med Noro-garnet, og jeg håper på et gledelig gjensyn med garnet om ikke så lenge! :o)

1 kommentar:

  1. Oi! Var det så mange forskjellige farger i ett nøste?! Det ble kjempefint -fine farger! Gleder meg til å se det i bruk!!

    SvarSlett