tirsdag 23. juni 2009

Sommerens siste symøte

Var på siste symøte før ferien i går. Jeg hadde store planer om å komme et stykke videre på høstens ullgenser til guttungen… Det er lenge siden jeg strikket ferdig bolen, og jeg har egentlig strikket et erme, men det ble så ujevnt at jeg skal rekke det opp igjen.

Før symøtet var det nye påbegynte ermet slik:

DSC_1751

Fikk ikke strikket så mye til genseren på symøtet som jeg hadde tenkt, for det var ikke mye igjen av ermet før jeg skulle legge det til side. Fant fram garn til å starte med det nye ermet, men pinner i rett størrelse? nei, de lå igjen hjemme… Sukk!

Så da jeg kom hjem måtte jeg ta igjen litt av tapt strikketid, og gikk igang med å strikke vrangborden på erme nr.2. Nå er jeg i hvertfall i gang.

Og det begynner å likne en genser.

DSC_1758

1 kommentar: