søndag 14. februar 2010

Morsdag, Valentine’s Day og fastelavens søndag

Mye å feire i dag! :o) Jeg ble vekket på senga av gutta mine med søte tegninger og nylaget kaffe, veldig koselig. DSC_5971

Gromgutten hadde tegnet “Mamma med fotballbukse” sa han, han forbinde striper med fotball av en eller annen grunn, og da en av de største interessene hans er fotball, så blir det fotball-striper på alle tegningene han lager av mennesker om dagen!

Han hadde også tegnet et fint hjerte til meg, også hadde han tegnet et like fint hjerte til kjæresten sin, hehe! Grommingen vår!DSC_5969

Gutta mine hadde laget ostekake til meg i dag tidlig da de stod opp, og sammen har vi laget boller! DSC_5965

Og siden nærbutikken ikke hadde fått fløte i går, laget vi skolebrød av halve bolledeigen! Nam-nam! Og her er det mest sjarmerende skolebrødet jeg har sett, laget av gromgutten vår.DSC_5963

Det har vært andre ting enn morsdagsgave som har blitt prioritert her i huset de siste dagene, så gaven til mor er fortsatt på pinnene! DSC_5975

HÅPER ALLE MØDRE, KJÆRESTER og alle andre har hatt en koselig søndag med sine kjære!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar