torsdag 24. desember 2009

GOD JUL

Jeg har vel aldri før gitt bort så mange hjemmelagde julegaver som i år… i alt har jeg gitt bort 18 plagg. Her er årets gaveliste over hjemmlagde gaver:

    • 4 luer

    • 1 sjal
    • 1 sett leggvarmere
    • 4 par barnevotter
    • 3 par barnesokker
    • 4 par voksensokker
    • 1 par lommetøfler

Spennende å høre om det passer mottakerne etter hvert…

DSC_5028Lommetøfler strikket i grått Robust ullgarn fra Sandnes. Brukte pinne nr 4, og 67 gram garn. Pyntet opp med røde hjerteknapper. Det gjorde at de straks ble litt julete også. Dette paret skal varme føttene til samboerens søster.

DSC_5046

Lilla har jo vært en av de mest populære høstfargene, og jeg syns det passet godt å strikke flere par jentevotter av dette Smart-garnet. To søstre på 3 og 7 år har fått disse vottene til jul (henholdsvis 42 og 48 gram garn).

Håper det er mange som har kost seg med sine kjæreste i kveld, jeg har vært på kveldsvakt, men i morra er det julaften hos oss også! Jeg gleder meg minst like mye som en unge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar