fredag 25. desember 2009

Julenissebesøk

I dag har vi hatt besøk av selveste julenissen!

I og med at jeg jobba i går kveld (ja tenk det, stakkars meg, snufs, jobbe på julaften!), forskjøv vi julaften frem til i dag, og dermed kom julenissen hit i ettermiddag. 3-åringen var ikke så høy i hatten da det banket på verandadøra og det var nissen som kom.. DSC_5308

Jeg trodde ikke han skulle være så redd i år, men det var visst ikke så stas at nissen kom helt inn på stua i år heller! Det var med stor skepsis han omsider nærmet seg nissen. Og han turte ikke gå fram alene, pappamor måtte være med! Og da nissen dro igjen hadde gutten vår en stjernekommentar om at det var en Onkel-nisse som hadde vært hos oss. Han hadde jo stemmen til onkel! :o) Neste år må vi nok ha en nisse han ikke kjenner…jeg vil i hvertfall at han skal tro på nissen litt til! :o)

For å korte ned ventetida litt på formiddagen fikk Gullet lov til å åpne ei pakke fra Bestefar. Og i pakka var det kjempefint skiutstyr! Så da var det bare å ha på seg uteklær og komme seg ut i snøen!DSC_5190Og ikke har jeg sett flinkere og ivrigere, liten skiløper. Det var ikke mange knall og fall til å være hans aller første skitur. Kjempeflink gutt altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar